Služby

Naše ordinace poskytuje léčebnou a preventivní péči dětem od narození do 19ti let včetně dětem nedonošeným, rizikovým

a chronicky nemocným.

Spolupracujeme se všemi dostupnými odbornými ambulancemi, např. ORL, alergologie, kožní apod. Naším spádovým lůžkovým zařízením je Dětské oddělení Nemocnice Jihlava p.o., kde využíváme i specializované odborné ambulance - gastroenterologickou, endokrinologickou, diabetologickou, nefrologickou a ambulanci pro nedonošené novorozence.

Při diagnostice onemocnění využíváme přímo v ordinaci tyto diagnostické testy: stanovení CRP, sedimentace červených krvinek, hladiny hemoglobinu, hodnoty krevního cukru, vyšetření ke zjištění přítomnosti Streptokoka sk. A ve výtěru z krku přístrojem STREP A, vyšetření moče přístrojem HandUReader. Výhodou všech těchto vyšetření je zejména malé množství potřebného biologického materiálu a rychlost, za kterou známe výsledek (maximálně několik minut).

Na žádost provádíme lékařský piercing ušních boltců s aplikací náušnic z chirurgické oceli, které jsou k výběru v naší ordinaci.

Používáme systém elektronické čekárny – při příchodu do čekárny se přihlásíte pomocí kartičky pojištěnce, údaje se ihned objeví

u nás v počítači a sestra Vás může vyzvat ke vstupu do ordinace dle pořadí či závažnosti problému.

K zlepšení efektivity komunikace s rodiči nebo přímo s pacienty je nově zaveden systém telefonní ústředny 4. generace Voicebot. Systém Vás jednoduše navede, jakým způsobem dle Vašeho aktuálního požadavku je s námi možné komunikovat. Volejte tel. 605 727 966.

Na preventivní prohlídky, vyšetření zdravotní způsobilosti a očkování povinné i nepovinné objednáváme pacienty v domluvených termínech. Nyní v důsledku protiepidemických opatření s cílem vytvořit bezpečné prostředí pro děti a jejich doprovod je nutné se předem k vyšetření objednat i v případě akutní nemoci.

Kalendář preventivních prohlídek dětí, stanovených vyhláškou MZ ČR, najdete v očkovacím průkazu.

Veškeré informace o povinném a nepovinném očkování Vám rádi podáme v ordinaci. Kompletní informace o všech dostupných očkovacích látkách jsou volně dostupné na www.vakcinace.eu v sekci „přehled dostupných vakcín“. V sekci "Ke stažení" jsou k dispozici příbalové letáky očkovacích látek.

Ceník výkonů nehrazených zdravotními pojišťovnami je k nahlédnutí v čekárně a v ordinaci.

Nově lze platit platební kartou přímo v ordinaci.